AXA Belgium Customer Excellence Berchem Vast contract, Axa bank is in belgië een sterke financiële speler met een eenvoudig en doorzichtig aanbod voor particulieren en zelfstandige ondernemers. Axa bank werd alreeds vier jaar op rij beloond wordt met bank awards dankzij het enorme vertrouwen dat onze klanten in onze bank stellen. Eind 2019 wonnen we de bank award van bank van het jaar en beste agentennetwerk. Een verstaanbaar bewijs dat de combinatie van eenvoudige producten, toegankelijke online tools en de vertrouwde gezichten van meer dan 550 leslokaal verankerde zelfstandige agenten wel solide werkt. Axa bank bekleedt de kwint tijd in de markt van belgische woonkredieten. Ook beleggers vinden hun gading bij de bank, die sterk inspanning op subjectief beleggingsadvies. Bij axa bank kom je terecht in een bedrijf op mensenmaat. in het hoofdzetel in berchem ( antwerpen ), dat vlot bereikbaar is via het publiek vervoer, werken circa 850 medewerkers. benieuwd naar onze fast cultuur en onze nieuwe methode van werken? lees er meer over op axabank. be/jobs. wie weet mag we ook jou straks onthaal heten! Diversiteit en inclusie zijn beslissend voor axa. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het onderscheid maakt. Jouw verantwoordelijkheden in de dienst quality bank/customer relations verwelkomen wij gaarne een nieuwe collega ‘customer excellence ‘, in het domein van operations daily bankings & savings. Een breedgeschouderd gamma van terugkoppeling die product of dienst gerelateerd zijn zoals homebanking, pandbrieven, overschrijvingen, zicht- en spaarrekeningen, successies, kredietwezen… komen aan bod. Daarenboven kan je rekenen op een uitgebreid netwerk van interne ‘informatieverstrekkers ‘ voor elk specifiek domein. Dit houdt in : analyse/onderzoek van het gestelde probleem de nodige kennisoverdracht naslag of inwinnen bij back office instituten ( vb. Beleggingen ) systematische opvolging van de welkom van input van andere instituten tijdig een schriftelijk en geschikt beantwoording doneren Wat is jouw doelstelling? van elke klant, een tevreden klant lepelen door te afzoeken naar oplossingen of alternatieven voor de gestelde problemen. Je geniet van een ruime autonomie zodat je creativiteit risicoloos aan bod komt. We zijn op zoek naar een collega voor een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur. Jouw profiel vervolledig jij ons team? samenwerken met de gevarixeberde back office services om een optimale opbrengst voor de klant te bekomen is noodzakelijk. Je have overtuigingskracht en je hebt een cijfermatige kijk op spullen zodat je snel het gestelde narigheid kan ontrafelen. Wij vooruitzien een aanzet nemend en nauwkeurige wezen die bijeen met de clixebnt op een empathische wijze werkt aan de gepaste uitkomst. Voorts heb je een goede kennen van beiden landstalen en beschik je over een vlotte pen om de schriftelijke treatment van de klachten in goede vrijmaken te leiden. Als ‘customer excellence ‘ heb je een verhelderend beeld van alles wat er hierbinnen axa bank gebeurt. De grondige kennis van axa bankproducten die je al hebt, wordt waarachtig nog smaakvol, want dit is een beslissend facet van de functie waarin je voor een stuk het uithangbord bent van axa. Wil je gaarne deze nieuwe roep aangaan? wij moeten jou beschermd ontmoeten! Ons aanbod een job waarin je zelf aansprakelijkheid opneemt, in ruil voor de nodige buigzaamheid ( o. A. 2 dagen per week telewerken ) die je toelaat een goed evenwicht te traceren tussen werk- en privéleven. Een actief loopbaanbeleid en opportuniteiten voor interne mobiliteit schenken je de kans je carrière in eigen handen te nemen. Een competitief verloningspakket met een waaier van aantrekkelijke voordelen : groepsverzekering, hospitalisatie- en ongevallenverzekering, kortingen op bank- en verzekeringsproducten, kinderopvang door de schoolvakanties, … |
https://www.nieuwejobs.com/job/q/antwerpen-jobs.html |